söndag 27 november 2011

Julmarknadstider


Nu är vi inne i den hektiska julmarknadstiden. 
I går var jag till Mellanström, Argeplog och hade en trevlig dag med slöjdarkollegor från Norr- och Västerbotten.
Ulla och Anders från Norsjö
Efter nästa veckas arbetspass på magasin ÅTTA i Sundsvall så är det dags för den traditionella julmarknaden på Gammlia i Umeå  . Lördag den 10 finns jag åter i Umeå. Denna gång på Forslundagymmnasiets julmarknad
Söndag den 11 dec. 3:dje advent åker jag till Härnösand och Murbergets julmarknad. 
Därefter har jag faktiskt tänkt ta julledigt och förbereda för mina barn och barnbarns ankomst hit till Rengård. Hoppas bara att vi får snö till jul! Jag är som ett bortskämt barn när det gäller den detaljen. Vet inte om jag skulle klara en grön jul. Men det snöar visst i landets södra delar nu, så förhoppningsvis får vi också ta del av det vita vackra snart.
. Jag kan nöja mig med lite mindre än så här. Detta foto togs 2005.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar